Nabór nr 1/2017
Lokalna Grupa Działania pn. Podhalańska Lokalna Grupa Działania,
działająca na terenie gmin:
Biały Dunajec, Czarny Dunajec, Kościelisko, Poronin, Szaflary
informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy na operacje z zakresu:
budowy lub przebudowy ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej
w ramach poddziałania 19.2. Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego
kierowanego przez społeczność, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
Wsparcie udzielane jest: w formie refundacji
Wnioski o przyznanie pomocy można składać w terminie:
od 30-06-2017 do 13-07-2017
Cele i przedsięwzięcie LSR:
Cel ogólny 1: Zwiększenie atrakcyjności obszaru PLGD jako miejsca zamieszkania i wypoczynku
Cel szczegółowy 1.1.: Rozwój oferty spędzania wolnego czasu poprzez poprawe infrastruktury i realizowanie zadań aktywizujących
Przedsięwzięcie 1.1.1. Tworzenie i rozwój ogólnodostępnej niekomercyjnej infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej, sportowej kulturalnej
Wskaźnik produktu w ramach którego realizowany jest nabór:
Liczba nowych/ zmodernizowanych/ doposażonych obiektów/miejsc infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej, sportowej, kulturalnej – minimum 5 szt
Wskaźnik rezultatu właściwy dla przyjętego wskaźnika produktu w ramach naboru:
Liczba osób które skorzystały w wyniku realizacji operacji z objętych wsparciem nowych i/lub zmodernizowanych/doposażonych obiektów i miejsc infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej, kulturalnej.
Warunki udzielenia wsparcia:
– podlegające ocenie w ramach zgodności operacji z LSR
– podlegające ocenie w ramach zgodności z kryteriami wyboru operacji:
Kryteria wyboru operacji:
Lokalne kryteria wyboru operacji znajdują się na stronie LGD – www.podhalanska.pl oraz w wersji papierowej w Biurze LGD.
Minimalna liczba punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji wynosi: 60 % możliwej do uzyskania maksymalnej liczby punktów (33 pkt) tj.
minimum 20 punktów
Pomoc przysługuje wnioskodawcom według kolejności uszeregowanej od największej liczby punktów uzyskanych przez operacje w procesie oceny zgodności z lokalnymi kryteriami wyboru.
W przypadku, gdy dwie lub więcej operacji uzyskało w procesie oceny zgodności z lokalnymi kryteriami wyboru taką samą liczbę punktów, o miejscu na liście operacji decyduje:
– w pierwszej kolejności, wynik oceny (liczba punktów) w ramach oceny zgodności z kryterium lokalnym: Spójność złożonej dokumentacji aplikacyjnej
– w drugiej kolejności, wynik oceny (liczba punktów) w ramach oceny zgodności z kryterium lokalnym: Gotowość do realizacji operacji
– jeśli w dalszym ciągu po wyczerpaniu kryteriów wskazanych jako premiujące, nie jest możliwe ustalenie kolejności wniosków, o miejscu na liście operacji decyduje data i godzina wpływu wniosku bezpośrednio do biura LGD.
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, wniosku o płatność oraz projekt umowy o udzielenie wsparcia dostępne są na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – www.prow.malopolska.pl, www.arimr.gov.pl
Formularz wniosku o udzielenie wsparcia, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o udzielenie wsparcia, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie: Podhalańskiej Lokalnej Grupy Działania oraz do wglądu w Biurze Lokalnej Grupy Działania miejscowość: Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 310 kontakt w godz. od 10:00 do 15:00
Wysokość dostępnych środków w ramach naboru wynosi 800.000,00 zł.
Kwota pomocy na jednego beneficjenta: nie mniej niż 50.000,00 zł na realizację jednej operacji i nie więcej niż 200.000,00 zł na realizację jednej operacji, co stanowi nie więcej niż 100% planowanych kosztów kwalifikowalnych operacji (beneficjenci inni niż JST).
Wnioski w wersji papierowej i elektronicznej (na płytce CD/DVD) należy złożyć na obowiązującym formularzu we wskazanym terminie bezpośrednio w biurze Podhalańskiej Lokalnej Grupy Działania miejscowość: Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 310, w godz. od 10:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku.
Wniosek w formie elektronicznej należy także importować/wgrać do systemu lgd.witkac.pl w ramach ogłoszonego naboru wniosków przez Podhalańską LGD nr 1/2017, po uprzedniej rejestracji w systemie.
Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru operacji:
– Oświadczenie wnioskodawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
– Oświadczenie wnioskodawcy o złożeniu tożsamej wersji papierowej z elektroniczną wniosku o przyznanie pomocy
Wszelkie informacje niezbędne dla prawidłowego wypełnienia wniosków, udzielane są w Biurze Podhalańskiej Lokalnej Grupy Działania oraz pod numerem tel. 18 20 11 543 w godz. od 10:00 do 15:00.
DOKUMENTY:
Dokumentacja aplikacyjna:
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z)
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z) – otwórz
3) Oświadczenie wnioskodawcy o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych – otwórz
4) Oświadczenie wnioskodawcy o złożeniu tożsamej wersji papierowej z elektroniczną wniosku o przyznanie pomocy i załączników – otwórz
Dokumentacja proceduralna:
Pozostałe dokumenty udostępnione:
1) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 4z)
2) Formularz wniosku o płatność (wersja 2z)
3) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z) zaktualizowana na dzień 4 maja 2017 r. – otwórz