logo
logo
logo
logo

Deklaracja dostępności

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Niedostępne treści

  • Niektóre dokumenty opublikowane na stronie nie są w pełni dostępne cyfrowo;
  • Część grafik nie posiada alternatywnych opisów;
  • Niektóre dokumenty mogą nie mieć w pełni prawidłowej struktury;
  • Starsze materiały wideo mogą nie zawierać napisów dla osób niesłyszących i głuchych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 14 luty 2022 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 26 września 2024 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej prze pracowników.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do naszego biura — mailowo info@podhalanska.pl lub telefonicznie 18 20 11 543. Każdy ma prawo wystąpić z wnioskiem o udostępnienie informacji niedostępnej lub wnioskiem z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając taki wniosek podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (numer telefonu lub e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść, opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, lub powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl

Dostępność architektoniczna

Biuro Podhalańskiej LGD mieści się pod adresem ul. Jana Pawła II 97, 34-471 Ludźmierz.

Biuro zlokalizowane jest na parterze budynku. Wejście znajduje się z tyłu budynku i jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. W biurze nie ma barier dostępności, w tym przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków itp. Pomieszczenia biurowe oraz sanitarne oznaczone są kontrastowymi tablicami z napisami alfabetem Braille´a. Przed budynkiem jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Do biura można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Biuro wyposażone jest w pętlę indukcyjną.

Skip to content