Szanowni Państwo,
Zwracamy się z zapytaniem o wycenę organizacji warsztatów dla mieszkańców, instytucji, organizacji, przedstawicieli branży turystycznej, w zakresie:
Liczba uczestników każdego z warsztatów: 13-15 osób
Liczba dni warsztatowych: 2 warsztaty x 2 dni, 4 x 8 godzin,
Miejsce: Ludźmierz, ul. Jana Pawła II 97 (salę zapewnia zamawiający).
Terminy i zarys – oczekiwania w zakresie programu warsztatów do wyceny:
23-24.04.2024 r. – Kreowanie kompleksowej oferty turystycznej obszaru Podhalańskiej LGD i najbliższej okolicy
07-08.05.2024 r. – Marketing internetowy oferty turystycznej, promocja usług w social mediach
1.Kreowanie oferty turystycznej i promocja atrakcji/ usług w internecie – teoria i praktyka tworzenia tekstów i mediów do publikowania w internecie, dobre przykłady
Oferta cenowa powinna obejmować koszty kompleksowej organizacji dwóch 2-dniowych bloków warsztatowych w rozbiciu na koszty:
1. Koszty organizacyjne i materiały (dla 4 dni warsztatów, w tym zestawy ekologicznych notesów i długopisów dla uczestników obu warsztatów, 2 x 15 szt) |
2. Wyżywienie – lunch i serwis kawowy (kawa/herbata/ciasto/przekąski) podczas 4 dni warsztatowych, mile widziana propozycja menu załączona do oferty. |
3. Trenerzy/prowadzący, preferowane 2 prowadzących w każdym dniu. |
Oferent składający ofertę cenową oświadcza, że prowadzący warsztaty będą posiadać niezbędne kwalifikacje i doświadczenie w realizacji podobnych szkoleń/warsztatów lub praktykę we wdrażaniu działań z zakresu kreowania oferty turystycznej/ prowadzenia kampanii promocyjnych w internecie.
Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty i realizacją warsztatów objętych zapytaniem proszeni są o składanie ofert mailowo (info@podhalanska.pl) lub w biurze LGD pod adresem: 34-471 Ludźmierz, ul. Jana Pawła II 97, do dnia 01.04.2024 r.
W przypadku złożenia oferty pocztą lub kurierem – o terminowości decyduje data wpływu do biura LGD.
________________________________________________________________
Operacja pn. „Skarby Podhala – poznajemy dobre praktyki promocji zasobów oraz identyfikujemy i promujemy usługi turystyczne i okołoturystyczne oparte o zasoby regionu”, mająca na celu: Rozwijanie kompleksowej promocji obszaru Podhalańskiej LGD poprzez organizację wyjazdu studyjnego i warsztatów zakończonych kampanią promującą lokalne usługi oraz produkty turystyczne oparte o zasoby, do dnia złożenia wniosku o płatność końcową, jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.