Co stanowi o bogactwie obszaru Podhalańskiej LGD i Podhala?
Jakimi hasłami można krótko i pozytywnie określić obszar Podhalańskiej LGD, usługi i produkty bazujące na lokalnych zasobach Podhala?
Nad tym i innymi pytaniami zastanawiali się uczestnicy warsztatów organizowanych w ramach operacji własnej „Skarby Podhala – poznajemy dobre praktyki promocji zasobów oraz identyfikujemy i promujemy usługi turystyczne i okołoturystyczne oparte o zasoby regionu”.
Podhale to marka sama w sobie, jednak jego popularność wiąże się z większą podatnością na krytykę każdego nawet drobnego incydentu.
Ale uznaliśmy że nie na tym trzeba się skupiać, lecz przywracać obrazy tego co turyści i mieszkańcy kochają w Podhalu, czyli:
– widok na Tatry, górki i dolinki podtatrzańskie
– podhalańska architektura drewniana,
– energia płynąca z natury i kultury,
– żywa kultura ludowa,
– powiew świeżego górskiego powietrza,
– niepowtarzalność kultury ludowej Podhala,
– kultura pasterska i produkty lokalne
– ale także nowoczesne „wielkomiejskie” atrakcje turystyczne…
Zapraszamy do szybkiej podróży przez Podhale – w wielkim filmowym skrócie z materiałów uczestników warsztatów:
m
Liczba wyświetleń wpisu: 787Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Zobacz naszą politykę prywatności i cookies