Szanowni Państwo
W imieniu Pana Przewodniczącego Rady Podhalańskiej LGD zapraszamy na Posiedzenie Rady w sprawie oceny i wyboru operacji złożonych w naborach 2/2018 i 3/2018, które trwały w terminie 15.03.2018 – 28.03.2018. Ocenie będą podlegały wszystkie wnioski złożone w ramach naborów tj. 22 projekty złożone w naborze 3/2018 oraz 8 projektów złożonych w naborze 2/2018.
Posiedzenie w sprawie oceny i wyboru operacji będzie dwudniowe.
Dzień pierwszy podczas którego planowana jest ocena operacji pod kątem zgodności operacji z LSR odbędzie się w dn. 16.04.2018 r. o godzinie 16:00, w Biurze Podhalańskiej Lokalnej Grupy Działania w Białym Dunajcu – ul. Jana Pawła II 310.
Dzień drugi podczas którego planowana jest ocena operacji pod kątem zgodności z lokalnymi kryteriami wyboru operacji odbędzie się w terminie późniejszym ustalonym wspólnie przez Radę LGD.
Program pierwszego dnia posiedzenia w sprawie oceny i wyboru operacji do dofinansowania tj. w dniu 16.04.2018 r.:
– powitanie obecnych
– omówienie zasad pracy Rady w świetle obowiązujących procedur, wytycznych, kryteriów i Regulaminu Rady – krótki instruktaż szkoleniowy
O ewentualnym uzupełnieniu porządku obrad w dniu 16.04.2018 r. członkowie Rady zostaną poinformowani mailowo lub telefonicznie.
Uprzejmie prosimy o obecność wszystkich członków Rady. W razie niemożności wzięcia udziału w pracach Rady, członek Rady zawiadamia o tym Przewodniczącego Rady ze wskazaniem przyczyny.
Liczba wyświetleń wpisu: 577Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Zobacz naszą politykę prywatności i cookies