Podhalańska Lokalna Grupa Działania zwraca się z prośbą o przesłanie oferty na wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych z wymaganymi logotypami i danymi kontaktowymi LGD:
1. Piłeczki antystresowe – 20 szt; średnica 5 cm,
2. Filiżanki ceramiczne z podstawką i łyżeczką- 100 szt
3. Kalendarze biurkowe piramidki,- 100 szt, format 20×13 cm, druk pełnokolorowy, kalendarium PL, sklejane od góry, 12 kartkowe, jednoczęściowe, Imieniny i Święta w języku Polskim, Lakier błyszczący nadający połysk
4. Notes 32 kartkowy, format A6- 100 szt
5. Linijki plastikowe, 20 cm, – 100 szt
6. Zapach samochodowy, zawieszka- 100 szt,
7. Torba na zakupy bawełniana z dwoma uchwytami, – 100 szt
8. Piłeczki plażowe 50 szt, panel 21,5 cm,
9. Brelok, miarka stalowa, rozmiar 4x4x1 cm
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim,
Oferta musi zawierać:
1) Pełną nazwę wykonawcy,
2) Adres lub siedzibę, numer telefonu oraz numer NIP,
3) Cenę oferty przedstawionej, jako cena brutto, cena brutto zawiera podatek VAT, który wykonawca jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Oferta powinna zawierać:
Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy składać w terminie do dnia 20 grudnia 2013 r. do godziny 15.00
Oferty można składać:
Mailem na adres: info@podhalanska.pl (tylko skany dokumentów z podpisem i pieczęcią),
Osobiście w Biurze zamawiającego, lub przesłać pocztą/kurierem na adres:
Podhalańska Lokalna Grupa Działania, ul. Sądelska 55, 34-531 Murzasichle
Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane i zostaną zniszczone.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Zobacz naszą politykę prywatności i cookies