Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń na szkolenie w dniu 18.03.2019 r. A oto szczegółowy harmonogram dla uczestników zgłoszonych:
Szkolenie dla potencjalnych beneficjentów konkursów planowanych przez Podhalańską LGD w 2019 r.
Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 310, 18 marca 2019 r. , godz. 15:00 – 20:30
15:00 – 15:50 | Wstęp do szkolenia
Zasady aplikowania o dofinansowanie w zakresie rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w kontekście zobowiązań umowy przyznania pomocy oraz kryteriów wyboru operacji. |
15:55 – 16:00 | Przerwa kawowa |
16:00 – 17:00 | Zasady formalne aplikowania o Premię na rozpoczęcie działalności gospodarczej, niezbędne dokumenty do złożenia i załączniki. Wniosek o przyznanie pomocy w zakresie podejmowania działalności gospodarczej, w kontekście zgodności z LSR, zgodności z kryteriami wyboru i spójności dokumentacji. |
17:00 – 17:10 | Przerwa kawowa |
17:10 – 18:45 | Omówienie biznesplanu jako załącznika obowiązkowego do wniosku na podejmowanie działalności gospodarczej oraz rozwijanie działalności gospodarczej w kontekście zgodności z kryteriami wyboru i zapisami we wniosku i załącznikach oraz zobowiązań umowy. |
18:45 – 18:50 | Przerwa kawowa |
18:50 – 20:30 | Zasady formalne aplikowania o dofinansowanie na rozwój działalności gospodarczej, niezbędne dokumenty do złożenia i załączniki.
Wniosek o przyznanie pomocy w zakresie rozwijania działalności gospodarczej, w kontekście zgodności z LSR, zgodności z kryteriami wyboru i spójności dokumentacji. Pytania i odpowiedzi, zakończenie szkolenia |
Ramowy program szkolenia może ulec zmianom w zależności od zgłaszanych w trakcie szkolenia potrzeb uczestników lub konieczności omówienia istotnych kwestii nieujętych w programie.
Harmonogram szkolenia_18.03.2019
Liczba wyświetleń wpisu: 583Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Zobacz naszą politykę prywatności i cookies